Prekių nėra
Internetinės parduotuvės arkprekyba.lt pirkimo-pardavimo taisyklės |
1. Bendrosios nuostatos 1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės(toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir UAB „ARK Prekyba“ valdomos elektroninės parduotuvės „arkprekyba.lt“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Šiose Taisyklėse taip pat įvardijamos prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu „arkprekyba.lt“ internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos. 1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Su pakeitimais, taisymais ar papildymais Pirkėjas gali susipažinti kiekvieną kartą prieš patvirtindamas pirkimo užsakymą.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas 2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje prekių užsakymo formoje paspaudžia mygtuką „Patvirtinu užsakymą“ ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. 2.2. Kiekviena pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma „arkprekyba.lt“ elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.
3. Asmens duomenų saugumo garantija 3.1. Pardavėjas užtikrina apsaugotą duomenų perdavimo kanalą pirkimo-pardavimo sutarčiai sudaryti- Pirkėjo duomenų saugumą užtikrina saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Duomenys, keliaudami tarp Pirkėjo kompiuterio ir “arkprekyba.lt” serverio nebus perskaityti arba pakeisti trečių šalių, nes yra šifruojami. 3.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, turi nurodyti užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Pardavėjas patvirtina, jog šie duomenys bus išimtinai naudojami tik prekių pardavimo elektroninėje parduotuvėje „arkprekyba.lt“ tikslais ir nebus atskleisti tretiesiems asmenims. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.
4. Pirkėjo teisės ir pareigos 4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes „arkprekyba.lt“ elektroninėje parduotuvėje, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, internetinės parduotuvės nustatyta tvarka bei Lietuvos Respublikos teisės aktais. 4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738. 4.3. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo(jei tokia yra) kainą. 4.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. 4.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis turi nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją.
5. Pardavėjo teisės ir pareigos 5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, saugumui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti ar nutraukti Pirkėjui galimybę naudotis elektronine parduotuve. 5.2. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. 5.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu, šių Taisyklių numatytomis sąlygomis ir pristatymo terminais. 5.4. Jei Pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą- išankstiniu apmokėjimu ir nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas, Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą. Užsakymo vykdymo terminas pradedamas skaičiuoti tik gavus išankstinį Pirkėjo apmokėjimą už prekes. 5.5. Jei Pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą- grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu, Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu ir pasitikrinti užsakymo informaciją ar pareikalauti dalinio avansinio apmokėjimo už prekes. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas, Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą. 5.6. Jei Pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą- išsimokėtinai, Pardavėjas prieš vykdydamas užsakymą turi teisę pareikalauti iš Pirkėjo papildomų dokumentų Pirkėjo mokumui įvertinti. Nepavykus susisiekti su Pirkėju ar jam atsisakius pateikti papildomus dokumentus Pardavėjas turi teisę vienašališkai anuliuoti Pirkėjo užsakymą. 5.7. Pardavėjas, negalėdamas Pirkėjui patiekti užsakytos prekės, įsipareigoja nedelsdamas apie tai informuoti Pirkėją ir grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus(jei už prekę buvo apmokėta). Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepatiekimą.
6. Prekių kainos ir pristatymas 6.1. Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje „arkprekyba.lt“ nurodomos eurais su PVM. 6.2. Pardavėjas gali taikyti Pirkėjų lojalumo programas ir Pirkėjui suteikti asmeninį kainų lygį, kurį Pirkėjas matys prisijungęs prie “arkprekyba.lt” elektroninės parduotuvės su savo prisijungimo vardu ir slaptažodžiu. 6.3. Visi apmokėjimo už prekes būdai ir tvarka, prekių pristatymo būdai ir terminai pateikiami prekių užsakymo formoje. Pristatymo terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Tokiu atveju Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą ir su Pirkėju derinamos tinkamiausios prekių pateikimo sąlygos. 6.4. Jei Prekės pristatomos tiesiai Pirkėjui, pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas siuntos privalo nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Pirkėjui priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduotos siuntos pakuotė yra tvarkinga ir nepažeista, siunta yra be defektų, prekių kiekis, kokybė(kiek tai galima nustatyti vizualiai), asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas.
7. Prekių grąžinimas 7.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo. Detali prekių grąžinimo tvarka ir pavyzdinė sutarties atsisakymo forma pateikiama čia: http://www.arkprekyba.lt/content/10-prekiu-grazinimas 7.2. Taisyklių 7.1 punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis. 7.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesuplėšyta pakuotė ir kt.). Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną. Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto. 7.4. Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti nurodyta teise atsisakyti sutarties, jeigu sutartis buvo sudaryta dėl garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas.
8. Prekių garantija 8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. 8.2. Parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo nustatyta garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodytos prekės garantiniame talone arba PVM sąskaitoje-faktūroje. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai. 8.3. Prekes garantiniam remontui Pirkėjas pristato pats savo lėšomis adresais, nurodytais garantiniame talone(jei garantiniame talone nenurodytos kitokios sąlygos). 8.4. Prieš pradėdami naudoti prekę, atidžiai perskaitykite naudojimosi instrukciją. Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti garantinį taloną, pirkimo dokumentą, etiketę su serijiniu numeriu ir modelio pavadinimu. 8.5. Prašome atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Garantinis talonas galioja tik tada, jei jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, pardavimo data, pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens parašu ir Pirkėjo parašas. Jei prekė ar jos komplektuojamoji detalė pakeičiama per nustatytą garantijos terminą, tai naujai prekei ar jos komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.
9. Atsakomybė 9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo. 9.2. Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes. 9.3. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas. 9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. 9.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
10. Apsikeitimas informacija 10.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. 10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais adresais.
11. Baigiamosios nuostatos Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ |